خدمات طراحی وب سایت - مروری بر

Wiki Article

برای طراحی وب سایت در شرکت کاسپید ابتدا یک جلسه مشاوره برگزار میشود. این جلسه هم به صورت تلفنی و حضوری امکانپذیر است.

که البته با انتخاب شرکت هاستینگ مناسب درصد این مشکلات خیلی کم است.

جهت خرید و استفاده از همه خدمات وب رمز و ارسال تیکت پشتیبانی لازم است وارد شوید.

مشاهده نمونه کارهای بیشتر » در فرآیند مشاوره طراحی وب، همان ابتدا توضیح داده می شود که داشتن یک وب سایت ضعیف و غیر حرفه ای تا چه اندازه می تواند به جلوه بیرونی و وجهه عمومی یک کسب و کار خلل وارد نماید.

در وب وان کلیه پارامترهای سؤ(تکنیکال) به صورت رایگان بر روی سایت شما انجام می شوند.مهمترین پارامتر های سؤ(تکنیکال) که می بایست بر روی سورس و سیستم مدیریت محتوا در نظر گرفته شوند به شرح زیر هستند:

شخصی‌سازی طراحی سایت اختصاصی، شاید وسوسه‌کننده‌ترین معیار برای انتخاب این روش طراحی سایت باشد. ممکن است ابتدا توقع زیادی از سایتتان نداشته باشید، اما قطعا بعد از مدتی تصمیم می‌گیرید تغییرات ویژه‌ای در سایتتان اعمال کنید و اینجاست که اگر وب‌سایت شما به صورت اختصاصی طراحی شده باشد، می‌توانید به راحتی تغییرات دلخواهتان را برای طراحی سایت اینجا کلیک کنید ایجاد کنید.

تعدادی از نمونه کارهای سایت‎‌های فروشگاهی طراحی‌شده توسط تیم وب‌رمز

مورد بعدی که باید توجه کنید ، استمرار و پشت کار در اجرا ایده و استارتاپ جدید است زیرا تمام ایده ها در مدت زمان های کوتاه و بلند مدت به جواب خواهند رسید .

با این ویژگی شما می توانید برای نوع خاصی از کاربران قیمت متفاوت نمایش دهید. به عنوان مثال می توان همکار در سیستم تعریف کرد و قیمت متفاوتی برای همکار درج کرد، در این صورت همکاران هنگام ورود به سایت و حساب کاربری خود قیمت های مخصوص خود را می بینند

قیمت طراحی سایت با توجه به امکاناتی که برای یک پروژه پیاده سازی می‌شود نسبت به سایر پروژه‌ها متفاوت است. طراح وبسایت امکاناتی که برای یک وب سایت مورد نیاز است را به واحد فروش اعلام می‌کند و بدین شکل پس از نیازسنجی و امکان سنجی فنی یک وب سایت هزینه نهایی به کارفرما اعلام می‌گردد.

در غیر این صورت شما با داشتن تصویری از چارت خود می توانید بدون انتخاب این امکان و با سیستم مدیریت محتوای سایت براحتی آن را در صفحه ای دلخواه تعبیه نمایید.

خدمات سئو قیمت سئو مشاوره سئو آموزش سئو سفارش سئو خدمات تولید محتوا

-    چه افرادی قرار است که از سایت استفاده کنند و هر کدام به چه بخش هایی از آن دسترسی خواهند داشت؟

امکان مشاهده آمار بازدیدها بر روی نمودار و امکان مقایسه در بازه های مختلف، این ماژول همچنین بازدید های یکتا رو به طور دقیق شناسایی و به تفکیک صفحات در اختیار شما قرار می دهد، امکان مشاهده مشخصات ریز بازدید کننده،آمار کلی درصد مرورگر، نوع سیستم عامل و.... نیز وجود دارد.

Report this wiki page