بهترین قسمت سیم گالوانیزه و مفتول گالوانیزه

Wiki Article

فرآیند تولید سیم بسیار ساده است، اما برای گالوانیزه کردن سیم باید مراحل زیر را طی کرد.

یک پوشش گالوانیزه می‌تواند بیشتر از ۷۰ سال بدون تعمیر و نگه‌داری دوام بیاورد.

گالوانیزاسیون فرایندی است که در آن فولاد را در «روی» مذاب غوطه ور می کنند تا پوششی مقاوم و محافظ از روی ایجاد گردد تا مقاومت فولاد افزایش یافته و خوردگی و زنگ زدگی آن پایین بیاید.

برای استعلام قیمت آهن و خرید محصولات فولادی، اینجا کلیک کنید.

سیم مفتول گالوانیزه از جمله محصولاتی به‌شمار می‌رود که مراحل تولید آن بسیار زیاد بوده و این محصول باید مراحل مختلفی را طی کند تا به عنوان یک محصول آماده و کاربردی بتوان از آن بهره‌مند شد. از این رو در این مقاله می‌خواهیم شما را با انواع سیم مفتول گالوانیزه گرم و سرد و تولید هر کدام آشنا کنیم تا شما بتوانید با شناختی بیش‌تر از این نوع مفتول، خرید خود را انجام دهید.

روش‌های دیگری برای پوشش‌دهی فولاد و فلز وجود دارد که از آن جمله می‎توان به پوشش‌دهي الکتريکي، فلز پاشي، رنگ پاشي و پوشش مکانيکي نیز اشاره کرد. همچنین برای پوشش‎دهی از انواع پوشش‎های روی- نیکل، روی- آهن، روی- کبالت، و قلع- روی استفاده می‎شود. با توجه با کارکرد محصول، پوشش مورد نظر از سوی متخصصان انتخاب خواهد شد.

سیم فولادی گالوانیزه بسیار مقاوم است و کار اصلی آن، حفاظت از اموال شما است. گالوانیزه شامل پوشش سیم از جنس استنلس استیل با یک فلز محافظ، برای جلوگیری از زنگ زدگی، مانند روی یا همان “زینک” است. می توانید اینجا را امتحان کنید سیم گالوانیزه در برابر زنگ زدگی، بسیار مقاوم است.

مفتول گالوانیزه را با عنوان مفتول سفید نیز به بازار عرضه می‌کنند. این روش ساده بوده و در عین حال، پوشش محافظتی خوبی بر روی فولاد و آهن بوجود خواهد آورد.

مفتول گالوانیزه چینی به نسبت نوع ایرانی آن در برابر زنگ‌زدگی و رطوبت استقامت کم‌تری دارد و زودتر دچار اکسید شدن می‌شود. از طرفی برتری‌هایی نسبت به نوع ایرانی دارد مانند نداشتن تلرانس و تغییر قطر در اینجا نقاط مختلف کلاف مفتول می‌باشد.

برای خرید و بهره‌مندی از مشاوره رایگان فروش مفتول گالوانیزه گرم و سرد می‌توانید با شماره 54483_021 تماس حاصل فرمایید.

مفتول گالوانیزه کلیک کنید در ابعاد مختلف بریده می شود و یا اینکه اگر شما بخواهید، می توانید سفارشی آن را ایجاد کنید تا بر اساس ابعاد مورد نیاز خود، سیم فولادی گالوانیزه را دریافت کنید.

نمونه‌های مختلف توری را می‌توان در موارد متنوعی به کار برد که در ادامه می‌توانید برخی از آن‌ها را مشاهده کنید:

سیم سفید سبب می شود که تابلو های هنری، قاب ها و … به خوبی آن را بررسی کنید بر روی دیوار جای بگیرند و از لحاظ یک پارچگی به وب سایت ناشر مراجعه کنید قطعه و ایمنی عملکرد خوبی دارد.

این سیم های مفتول به دو دسته سرد وگرم تقسیم میشوند.در نوع سرد فلز روی با سیستم آبکاری با برق – الکترولیز- روی سیم می نشیند.

Report this wiki page